DUM I.

23.09.2011 15:09

vytvor-pribeh.pdf (218,7 kB)7B-test-vetne-cleny2.odt (13,5 kB)
7b-ukol1-2-2011-vyplneny.odt (13,1 kB)
cislovy-zajmena-do-sesitu.odt (23,3 kB)
Druhy_zajmenc.odt (16 kB)
hra-na-pribeh.odt (9 kB)
kviz-2011-02-10.odt (8,7 kB)
minitest-vetne-cleny.odt (12,4 kB)
slovesa.odt (11,2 kB)
sz-skola.odt (14,8 kB)
sz.odt (8,8 kB)
vetne-cleny-karticky.pdf (935,8 kB)
vetne-cleny-tabulka.odt (18,1 kB)
vstupni-pisemka-5.odt (17,2 kB)
vstupni-pisemka-6.odt (20,4 kB)
vstupni-pisemka-7.odt (18,5 kB)
vstupni-pisemka-8.odt (22,7 kB)
vstupni-pisemka-9.odt (22,9 kB)
yi.odt (8,9 kB)
yi2.odt (12,5 kB)
 

 

 

Druhy Podstatných jmen styblík zelený s. 67

 

html - rozcestníky - grafika

 

s. 83 některé tvary. podst jm. označující

 

kartičky y-i s-z + texty + návod + fotos

 

Malý Princ

 

Kvízy

Idea s. 93

Přechodníky

http://zpravy.idnes.cz/Soutez_test.aspx?id=273

Stupňování přídavných jmen s. 106.

Algoritmus

Jak postupovat:

1) Zjistěte, zda je sloveso nedokonavé, nebo dokonavé; je-li nedokonavé, tvořte přechodník přítomný, je-li dokonavé, tvořte přechodník minulý.

2) Tvoříte-li přechodník přítomný, vytvořte nejprve 3. osobu čísla množného času přítomného (např. oni poslouchají). Tvoříte-li přechodník minulý, vytvořte nejprve 3. osobu čísla jednotného rodu  mužského času minulého (např. on si zapálil).

3) Zjistěte číslo a rod podmětu věty (v testu je podmětem podstatné jméno stojící na úplném začátku věty).

4) Podle zjištěného čísla a rodu nahraďte -ou, -í nebo -l odpovídající příponou přechodníku.

 

Velká/malá písmena

 

sází, trpí s. 146.

 

Čárky: s 187

 

 

Zpět